Sabtu, 21 September 2013

PERANG AKHIR ZAMAN Tentera MALAYSIAL bersatu dengan tentera kafir AMERIKA adakan latihan perang, Al-Quran MEMBERI AMARAN kepada MALAYSIAL,Brigade Zameer Fisabilillah MEMBONGKAR KEBENARANNYA


Sudah sekian lama Pasukan Perisikan Profesional Brigade Zameer Fisabilillah tidak menulis nota artikel untuk disebarkan secara terbuka memandangkan kami cuma fokus di akaun rahsia kedua sahaja di kalangan ahli serius Brigade Zameer Fisabilillah. Pemberhentian nota dari kami semenjak bulan april  2013 sudah tentu menimbulkan pelbagai spekulasi di kalangan musuh/golongan pendengki yang mengatakan bahawa kami sudah takut untuk berdakwah di alam maya. Namun, spekulasi itu tidak sedikit pun merisaukan di kalangan para ahli serius kerana kami sentiasa update maklumat terkini di akaun rahsia kedua setiap hari/minggu/bulan. Buat apa kami nak takut pada zionis? Sudah lebih 5 tahun kami menyebarkan penulisan akhir zaman yang bermanfaat dari kami sehingga menyebabkan banyak fanpage kami di BLOCK zionis. Selepas di BLOCK,kami masih tetap meneruskan penulisan maklumat bermanfaat secara terang-terangan dan secara rahsia.

Hari ini,kami tuliskan sebuah lagi nota yang masih segar dipetik dari Pusat Pengkalan Data Brigade Zameer Fisabilillah. Tentera MALAYSIAL bersatu dengan tentera kafir AMERIKA adakan latihan perang menjelang PERANG AKHIR ZAMAN.

Sebelum ini,kami telah tuliskan serba ringkas mengenai ini menerusi fanpage kami,namun terdapat segelintir pihak yang poyo a.k.a pro-UMNgOk ingin mengancam kami dan mengatakan kami sengaja mereka-reka cerita,hari ini kami akan BONGKAR KISAH ini mengenai sejauh manakah kebenaran kisah ini.Sila baca hingga habis dan share kepada rakan-rakan anda……
Kadangkala, anda merasakan bahawa kata-kata saranan kami bahawa negara Malaysia patut ditukar jadi Malaysial itu satu mainan belaka. TETAPI, Sebenarnya,saranan kami itu semestinya ada sebab dan sebab itu hanya dapat difahami dikalangan manusia yang menggunakan MATA HATI untuk memahami bukannya manusia yang menggunakan MATA DAJJAL untuk memahaminya. Salah satu sebabnya di antara 1001 sebab ialah, MALAYSIAL sentiasa menjalin hubungan mesra dengan tentera kafir AMERIKA.

Maklumat terbaru yang Pasukan Perisikan Profesional Brigade Zameer Fisabilillah terima adalah seramai 280 anggota tentera darat Malaysia dan Amerika Syarikat (US Army) menjalani latihan perang bersama selama 10 hari di Sungai Petani, Kedah yang bermula 17.9.2013.

Eksesais Keris Strike 17/2013 (EKS 17/13) adalah Latihan Pos Pemerintah (CPX) kali kelapan yang dilaksanakan tentera kedua-dua negara kafir iaitu Amerika Syarikat dan Malaysial. EKS 17/13 memberi tumpuan dalam prosedur latihan bersama, aspek logistik, perubatan dan berkongsi pengetahuan serta pengalaman dalam melaksanakan operasi yang kononnya atas dasar pengaman dan kemanusiaan. Objektif latihan dua hala yang dianjurkan setiap tahun ini adalah bagi menjalin hubungan baik dan persefahaman antara tentera kedua-dua negara.Sesiapa yang nak lihat bukti,boleh pergi ke kem tentera sekitar Sungai Petani, Kedah,ok ???Jangan cakap kami sengaja mereka-reka cerita sedangkan cerita ini satu KENYATAAN yang sedang berlaku dan tidak didedahkan oleh media massa.

Majlis pembukaan latihan ini akan disempurnakan oleh Panglima 2 Divisyen Infantri, Mejar Jeneral Datuk Mohd. Shukuri Ahmad di Kem Lapangan Terbang, Sungai Petani.Selain latihan bersama, tentera kedua-dua negara turut menggembleng tenaga menjayakan Projek Jiwa Murni untuk memberi khidmat komuniti kepada penduduk setempat. Kononnya Jiwa Murni lah sangat, padahal tentera Amerika itu bunuh ramai umat Islam di bumi para anbiya, tentera Malaysial pulak boleh join mengadakan latihan bersama tentera Amerika.

Ingatlah,laknat ALLAH itu semakin dekat dan siapa yang celaka pasti akan merasakan laknat itu. Tatkala berita ini diketahui oleh umat Islam di Gaza,sudah tentu mendukacitakan mereka kerana negara Malaysial yang selama ini memberi bantuan kemanusiaan kepada rakyat Gaza, namun sebaliknya Malaysial mempunyai hubungan akrab dengan tentera Amerika dan Israhell..

Negara Malaysial yang selama ini tidak pernah menghantar tenteranya untuk bersama-sama berjuang menentang tentera kafir di bumi para anbiya, memandangkan tentera Malaysial menyembah buntut tentera kafir Amerika dan Israel.

Negara Malaysial yang selama ini tidak pernah mengadakan latihan ketenteraan bersama mujahid fisabilillah HAMAS kerana tentera Malaysial lebih mengutamakan mengadakan latihan ketenteraan bersama tentera kafir AMERIKA.

Tidak mengapa wahai Malaysial,walau kamu tidak mahu membantu kami, tapi INGAT,Kami ada ALLAH SWT yang akan membantu kami untuk menghancurkan tentera kafir Amerika, Israel dan mungkin tentera kamu juga wahai Malaysial,kerana kamu munafik dan kamu lebih mementingkan hubungan mesra dengan tentera kafir sedangkan kami ini umat Islam di bumi para anbiya kamu abaikan tanpa ada rasa simpati dan sayang sesama umat Islam.ALLAHUAKBAR!!!! ALLAHUAKBAR!!!! ALLAHUAKBAR!!!!

Al-Quran telah MEMBERI AMARAN kepada MALAYSIAL supaya jangan bersatu dengan orang kafir, namun Malaysial tetap memilih jalan hitam menyembah buntut kafir kononnya orang kafirlah yang membantu memajukan ekonomi Malaysial.

Firman Allah SWT yang bermaksud >>> Wahai orang-orang yang beriman! Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai teman rapat, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka teman rapatnya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu mereka itu. Sesungguhnya Allah tidak memberikan petunjuk kepada kaum yang berlaku zalim.Dalam pada itu, engkau lihat orang-orang (munafik) yang ada penyakit dalam hatinya segera berusaha mendampingkan diri kepada mereka (Yahudi dan Nasrani), sambil berkata: “Kami takut bahawa kami akan ditimpa bencana (yang memaksa kami meminta pertolongan mereka)”. Mudah-mudahan Allah akan mendatangkan kemenangan (kepada RasulNya dan umat Islam) atau mendatangkan sesuatu hukuman dari sisiNya (terhadap golongan yang munafik itu), maka sebab itu mereka akan menyesal mengenai apa yang telah mereka sembunyikan dalam hatinya. Dan (telatah kaum munafik itu menjadikan) orang-orang yang beriman berkata: “Adakah mereka ini orang-orang yang bersumpah dengan nama Allah, dengan sebenar-benar sumpahnya, bahawa mereka benar-benar menyertai dan menolong kamu?” Telah gugurlah amal-amal mereka, lalu menjadilah mereka orang-orang yang rugi.Wahai orang-orang yang beriman! Sesiapa di antara kamu berpaling tadah dari agamanya (jadi murtad), maka Allah akan mendatangkan suatu kaum yang Ia kasihkan mereka dan mereka juga kasihkan Dia; mereka pula bersifat lemah-lembut terhadap orang-orang yang beriman dan berlaku tegas gagah terhadap orang-orang kafir, mereka berjuang dengan bersungguh-sungguh pada jalan Allah, dan mereka tidak takut kepada celaan orang yang mencela. Yang demikian itu adalah limpah kurnia Allah yang diberikanNya kepada sesiapa yang dikehendakiNya kerana Allah Maha Luas limpah kurniaNya, lagi Meliputi PengetahuanNya. Sesungguhnya Penolong kamu hanyalah Allah, dan RasulNya, serta orang-orang yang beriman, yang mendirikan sembahyang, dan menunaikan zakat, sedang mereka rukuk (tunduk menjunjung perintah Allah).Dan sesiapa yang menjadikan Allah dan rasulnya serta orang-orang yang beriman itu penolongnya (maka berjayalah dia), kerana sesungguhnya golongan (yang berpegang kepada agama) Allah, itulah yang tetap menang selamanya.Wahai orang-orang yang beriman! Janganlah kamu pemimpinmu terdiri daripada orang-orang yang menjadikan agama kamu sebagai ejek-ejekan dan permainan dari orang-orang yang telah diberikan Kitab sebelum kamu, dan orang-orang kafir musyrik itu, menjadi penolong-penolong dan bertaqwalah kepada Allah, jika kamu benar-benar orang yang beriman. (Surah Al-Maidah,ayat 51-57)

Firman Allah SWT yang bermaksud >>> Engkau melihat banyak dari mereka menjadikan orang-orang kafir (musyrik) teman rapat mereka. Demi sesungguhnya amatlah buruknya apa yang mereka sediakan bagi diri mereka (pada hari akhirat kelak) iaitu kemurkaan Allah menimpa mereka, dan mereka pula tetap kekal di dalam azab (Neraka). (Surah Al Maa’idah,ayat 080)

Firman Allah SWT yang bermaksud >>> Janganlah orang-orang yang beriman mengambil orang-orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang beriman dan sesiapa yang melakukan (larangan) yang demikian maka tiadalah dia (mendapat perlindungan) dari Allah dalam sesuatu apapun, kecuali kamu hendak menjaga diri daripada sesuatu bahaya yang ditakuti dari pihak mereka (yang kafir itu) dan Allah perintahkan supaya kamu beringat-ingat terhadap kekuasaan diriNya (menyeksa kamu) dan kepada Allah jualah tempat kembali. (Surah Al Imran,ayat 028)

Firman Allah SWT yang bermaksud >>> Mereka suka kalau kamu pula menjadi kafir sebagaimana mereka telah menjadi kafir, maka (dengan yang demikian) menjadilah kamu sama seperti mereka. Oleh itu janganlah kamu mengambil (seorang pun) di antara mereka menjadi teman rapat kamu, sehingga mereka berhijrah pada jalan Allah (untuk menegakkan Islam). Kemudian kalau mereka sengaja berpaling ingkar, maka tawanlah mereka dan bunuhlah mereka di mana sahaja kamu menemuinya dan jangan sekali-kali kamu mengambil (seorang pun) di antara mereka menjadi teman rapat atau penolong. (Surah AnNisaa’,ayat 089)

Firman Allah SWT yang bermaksud >>> (Iaitu) orang-orang yang mengambil orang-orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang beriman. Tidaklah patut mereka (orang-orang munafik) mencari kekuatan dan kemuliaan di sisi orang-orang kafir itu, kerana sesungguhnya kekuatan dan kemuliaan itu semuanya ialah milik Allah, (diberikannya kepada sesiapa yang dikehendakiNya). (Surah An Nisaa’,ayat 139)

Firman Allah SWT yang bermaksud >>> Wahai orang-orang yang beriman, janganlah kamu mengambil orang-orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang beriman. Adakah kamu hendak mengadakan alasan yang terang nyata bagi Allah untuk (menyeksa) kamu? (Surah An Nisaa’ ,ayat 144)

Firman Allah SWT yang bermaksud >>> Sesungguhnya Allah hanyalah melarang kamu daripada menjadikan teman rapat orang-orang yang memerangi kamu kerana agama (kamu) dan mengeluarkan kamu dari kampung halaman kamu, serta membantu (orang lain) untuk mengusir kamu dan (ingatlah), sesiapa yang menjadikan mereka teman rapat, maka mereka itulah orang-orang yang zalim. (Surah Al Mumtahanah ,ayat 009)

Ada juga segelintir insan yang komen mengatakan bahawa Malaysia masih aman,namun kami ingin berpesan kepada insan tersebut supaya berhati-hati dengan keamanan yang sedang dikecapi kini kerana……………..

Firman Allah SWT yang bermaksud >>> Patutkah penduduk negeri negeri itu (bersedap hati) serta merasa aman daripada kedatangan azab Kami kepada mereka pada malam hari, semasa mereka sedang tidur?
Atau patutkah penduduk negeri negeri itu (bersedap hati) serta merasa aman daripada kedatangan azab Kami kepada mereka pada siang hari, semasa mereka sedang leka bermain-main?
Patutkah mereka (bersukaria) sehingga mereka merasa aman akan rancangan buruk (balasan azab) yang diatur oleh Allah? Kerana sebenarnya tidak ada yang merasa aman dari rancangan buruk (balasan azab) yang diatur oleh Allah itu melainkan orang-orang yang rugi.
[Surah Al-Araf,ayat 97-99]

Walaupun kami tahu ramai yang tertanya-tanya di dalam hati bahawa berita yang kami dedahkan PALSU, namun kami sentiasa kukuhkan nasihat bermanfaat kami pada setiap nota bahawa semua maklumat kami adalah benar dan sentiasa terawal dari akhbar anda. Kami juga selalu menasihatkan kepada semua pada setiap nota kami berkenaan ayat AMARAN iaitu “PERHATIAN!!!Anda DIGALAKKAN membaca setiap maklumat yang kami berikan SEJAK DULU HINGGA KINI supaya anda lebih mudah memahami,Anda juga TIDAK DIGALAKKAN hadir ke sini jika berniat GALAK sekadar mahu MENGALAK komen jijik mengejar populariti. Buruk padahnya sekiranya anda mengganggu kententeraman insan yang sudah lama menetap di zon Brigade Zameer Fisabilillah.”
Alhamdulillah,keseluruhan pembaca mematuhi AMARAN yang telah kami berikan. Lihatlah pada setiap nota kami,kebanyakan insan yang hadir lebih suka LIKE berbanding komen merapu dan membantah setiap maklumat dari kami. Cuma ada segelintir individu yang masih degil dan menunjukkan kepoyoannya.

Pasukan Perisikan Profesional Brigade Zameer Fisabilillah meninjau
sekitar majlis pembukaan Latihan Keris Strike 17/2013 di Kem Lapangan Terbang di Sungai Petani, Kedah pada 17.9.2013 bagi menguatkan hujah kami bahawa “Tentera MALAYSIAL bersatu dengan tentera kafir AMERIKA adakan latihan perang”. Hasil risikan rahsia kami,ternyata tentera kafir sedang bersatu dengan tentera Malaysial mengadakan latihan perang bersama kafir sebelum menjelangnya PERANG AKHIR ZAMAN.

Pasukan Perisikan Profesional Brigade Zameer Fisabilillah iringi nota penuh manfaat ini dengan bukti gambar “Tentera MALAYSIAL bersatu dengan tentera kafir AMERIKA adakan latihan perang menjelang PERANG AKHIR ZAMAN…Al-Quran MEMBERI AMARAN kepada MALAYSIAL …. Brigade Zameer Fisabilillah MEMBONGKAR KEBENARANNYA….” Kami hadiahkan gambar ini kepada semua insan yang sentiasa mengikuti berita dan maklumat terkini dari Brigade Zameer Fisabilillah semenjak lima tahun lepas sehingga kini. Sila klik pada gambar untuk melihat dengan lebih besar lagi.

Pasukan Perisikan Profesional Brigade Zameer Fisabilillah turut menemubual salah seorang rakan kami yang kini telah bersara dari menjadi tentera Malaysial,katanya bahawa tentera Amerika pernah berjumpa dengannya semasa sesi latihan pada dua tahun lepas, kemudian tentera Amerika itu bertanya kepadanya sesuatu di dalam bahasa English iaitu ‘Di mana saya boleh mendapatkan pelacur wanita MELAYU? Kawan saya cakap, di Malaysia ada ramai pelacur Melayu’. Kemudian rakan kami terus berlalu dan mengabaikan soalan tentera kafir Amerika tersebut. Ternyata, hasil dari kisah ini, kesimpulannya, tentera Amerika datang ke Malaysia melakukan latihan perang bersama tentera Malaysial,malahan turut melakukan aktiviti seksual bersama rakyat Malaysial secara senyap-senyap. Nampaknya, mungkin di dalam pemikiran tentera kafir setelah melakukan seksual di Malaysial,mereka merasakan Malaysia bukan lagi TANAH TUMPAHNYA DARAHKU tetapi TANAH TUMPAHNYA DARA,memandangkan ramai dara wanita Melayu di akhir zaman telah diragut tentera kafir secara sukarela di kalangan para pelacur Melayu.

Statement tulisan di atas macam ini,esok masuk muka depan akhbar Malaysia kah? Atau masuk berita TV malam ini? Jika masuk,berapa juta ringgit Malaysia denda yang bakal undang-undang dajjal kenakan terhadap Pasukan Perisikan Profesional Brigade Zameer Fisabilillah atau berapa juta ringgit Malaysia wang jaminan untuk dibebaskan dari tahanan reman yang bakal undang-undang dajjal kenakan terhadap Pasukan Perisikan Profesional Brigade Zameer Fisabilillah???? Ingat, penulisan Pasukan Perisikan Profesional Brigade Zameer Fisabilillah hanya dapat difahami oleh golongan yang menggunakan mata hati untuk memahaminya bukannya golongan yang menggunakan mata dajjal untuk membacanya.

Ikuti sambungan maklumat bermanfaat yang bakal dikupas secara ilmiah dari Pasukan Perisikan Profesional Brigade Zameer Fisabilillah ini menerusi akaun rahsia kedua Brigade Zameer Fisabilillah.

Kepada semua ahli serius Brigade Zameer Fisabilillah yang telah lama MEMASUKI AKAUN RAHSIA KEDUA KAMI dan MENERIMA MAKLUMAT LUARBIASA AKHIR ZAMAN,sila BACA maklumat terperinci ini di akaun rahsia kedua kami ,SEKARANG. Ada BERITA TERGEMPAR PADA HARI INI!

Kepada semua ahli serius Brigade Zameer Fisabilillah,sila pastikan anda tidak ketinggalan membaca sambungan maklumat rahsia ini yang bakal dikupas secara ilmiah. Jangan dedah maklumat itu kepada khalayak ramai kerana khalayak ramai belum bersedia untuk mengetahui Ilmu Akhir Zaman . Anda hanya perlu menyarankan mereka terlebih dahulu menjadi ahli serius Brigade Zameer Fisabilillah seandainya mereka sudah bersedia ingin mengetahui Ilmu Akhir Zaman.Ingat,ini satu AMANAH.

Kami dedahkan maklumat yang tidak didedahkan di kaca tv anda, maklumat yang tidak disiarkan di dada akhbar anda...Dunia sudah akhir zaman,jangan lepaskan peluang untuk anda mengetahuinya dengan lebih banyak pendedahan yang bakal kami lakukan.Kami ceritakan kepada anda satu cerita yang jarang diberitahu oleh guru anda semasa di bangku sekolah,amat jarang diberitahu oleh pensyarah anda semasa di IPT,amat jarang diberitahu oleh ustaz/ustazah yang anda kenali,amat jarang dikaji oleh ulamak di sekeliling anda…..

Anda bakal menyesal sekiranya terlewat mendaftar sebagai ahli Brigade Zameer Fisabilillah...Penyesalan anda telah pun berlaku tahun lepas dan terlalu banyak maklumat rahsia yang kami dedahkan di internet telah digodam oleh zionis dan sekutunya kerana mereka dalam ketakutan di saat kami bongkarkan rahsia-rahsia tersebut.

Untuk makluman semua,Pasukan Perisikan Profesional Brigade Zameer Fisabilillah akan menghentikan penyebaran ilmu secara terbuka (melalui 4 page dan 4 website Brigade Zameer Fisabilillah) kepada khalayak ramai , sebaliknya kami memilih inisiatif untuk memberi lebih banyak ILMU AKHIR ZAMAN kepada ahli serius sahaja (melalui akaun rahsia kedua milik Brigade Zameer Fisabilillah).
AMARAN !!! Anda sokong UMNO? BN? PAS?PKR? DAP? MCA?MIC?BEBAS? Golkar? Parti Demokrasi Indonesia Perjuangan? Parti Amanat Nasional? Parti Nasional Indonesia? Parti Demokrat Thailand? Atau mana-mana parti lain mengikut negara yang sedang anda menetap kini?

Itu semua kami tak mahu dengar kerana kami hanya mahu mendengar dari mulut anda ialah anda sokong HAMAS a.k.a. IKHWANUL MUSLIMIN a.k.a. Free Syrian Army a.k.a. BZF a.k.a Al-Qaeda a.k.a ASWJ a.k.a Sunni …
Jika anda sokong HAMAS a.k.a. IKHWANUL MUSLIMIN a.k.a. Free Syrian Army a.k.a. BZF a.k.a Al-Qaeda a.k.a ASWJ a.k.a Sunni …TAHNIAH diucapkan…..

Pasukan Perisikan Profesional Brigade Zameer Fisabilillah ingin memberi bantuan subsidi kepada anda semua menerusi BANTUAN EKONOMI SUBSIDI TERUNGGUL (BEST) di Akhir Zaman.
Kami tahu, ternyata pentadbiran ejen-ejen dajjal pada masa kini,telah menyebabkan hidup anda makin kesempitan wang, kadar inflasi makin meningkat,kos sara hidup makin meningkat,harga minyak makin meningkat.

Justeru itu, Pasukan Perisikan Profesional Brigade Zameer Fisabilillah ingin membantu anda semua dari MALAPETAKA INFLASI yang makin hari makin meningkat di akhir zaman.

Pasukan Perisikan Profesional Brigade Zameer Fisabilillah mulai hari ini telah melancarkan BANTUAN EKONOMI SUBSIDI TERUNGGUL (BEST). Salah satu tujuan subsidi ini wujud ialah, memberi subsidi minyak dan diesel 20 sen kepada semua masyarakat di seluruh dunia. Kelebihan lain sekiranya anda menjadi ahli Brigade Zameer Fisabilillah dan mendapat kod keahlian secara sah serta memasuki akaun rahsia kedua, maka anda layak mendapat bantuan subsidi minyak dan diesel setinggi 50 sen seliter.

Semenjak kewujudan Pasukan Perisikan Profesional Brigade Zameer Fisabilillah lebih 4 tahun lalu,kami banyak membantu ramai individu keluar dari kelompok MALAPETAKA INFLASI ini. Kini kami mula mengkormesialkan BANTUAN EKONOMI SUBSIDI TERUNGGUL (BEST) kepada mereka yang lebih memerlukannya. Jika anda merasakan bahawa anda ingin memohon,sila daftar menjadi ahli terlebih dahulu.



6 LANGKAH MUDAH MENJADI AHLI ILMU AKHIR ZAMAN dan memasuki AKAUN RAHSIA KEDUA Brigade Zameer Fisabilillah:

1) Klik website ini, dan pastikan ada tertera nama Salam Peringatan Fisabilillah https://www.facebook.com/messages/187949327922436

ATAU (salah satu)

Klik website ini, dan pastikan ada tertera nama Ilmu Akhir Zaman
https://www.facebook.com/messages/242395085770673

2) Taip mesej (copy paste) ayat ini “YA, saya ingin menjadi ahli serius serta mengetahui lebih lanjut cara menjadi ahli ILMU AKHIR ZAMAN dan memasuki AKAUN RAHSIA KEDUA Brigade Zameer Fisabilillah ”

3) Pihak Brigade Zameer Fisabilillah akan reply mesej anda mengenai cara menjadi ahli serius dan sila ikuti langkah seterusnya untuk menjadi ahli.

4) Untuk memastikan bahawa anda telah berjaya menjadi ahli serius, anda akan mendapat nombor keahlian setelah membeli buku PERTAMA dan buku KEDUA hasil penulisan berilmiah dari Pasukan Perisikan Profesional Brigade Zameer Fisabilillah.

5) PERCUMA buku KETIGA dan akses PERCUMA (harga asal bernilai RM9,990 tetapi kami telah bagi PERCUMA tanpa bayaran RM 9,990) memasuki akaun rahsia kedua Brigade Zameer Fisabilillah yang bakal dimaklumkan kepada anda setelah berjaya daftar.

6) Sekiranya anda tidak mendapat nombor keahlian,sila reply mesej itu setiap hari untuk semakan Pusat Pengkalan Data Brigade Zameer Fisabilillah.

Anda ingin mengetahui maklumat Ilmu AKHIR ZAMAN? maklumat yang tidak didedahkan di kaca tv anda, maklumat yang tidak disiarkan di dada akhbar anda? Pengunjungnya makin bertambah,bertambah lagi, makin bertambah, bertambah banyak, bertambah lagi tanpa henti sehinggakan anda merasakan seperti mimpi di dalam mimpi atau "KEHIDUPAN BARU, UNIK dan LUARBIASA" ketika berada di zon Brigade Zameer Fisabilillah …..

Maklumkan kepada rakan-rakan anda/saudara mara anda/ustaz anda/ustazah anda/ulamak anda/dan masyarakat sekeliling. (BACA DENGAN MATA HATI kemudian klik butang “LIKE dan SHARE” untuk menyebarkan Salam Peringatan Fisabilillah ini. Maklumkan kepada rakan-rakan anda/saudara mara anda/ustaz anda/ustazah anda/ulamak anda/dan masyarakat sekeliling,Sila Klik Butang LIKE dan SHARE……)








==================================================================
KATEGORI PENGE “LIKE” STATUS di zon Brigade Zameer Fisabilillah:-

1. Tak prihatin dan malas membaca umpama golongan yang suka buat hal sendiri, malas tahu isu Ilmu Akhir Zaman serta hanya menunggu masa untuk di BLOCK dari zon Brigade Zameer Fisabilillah.
2. Baca , tapi tak komen, tak like kerana ada sifat dengki membuak-buak dalam jiwa kotor.
3. Baca, tapi like saja.
4. Baca, tapi komen saja.
5. Main Like Tak Kira Status Apa.
6. Like Tapi Memilih Status.
7. Tak Baca Tapi Main Like saja.
8. Baca, Like, Share dan Komen logik dengan harapan memperoleh banyak pahala berbanding buang masa dengan sikap dengki pada orang dalam facebook.

Kesimpulannya, anda kategori mana? “Jadilah insan yang berada dalam lingkungan kategori ke-8”. Sila komen di bawah,kemudian klik butang LIKE dan SHARE. Maklumkan kepada rakan-rakan anda/saudara mara anda/ustaz anda/ustazah anda/ulamak anda/dan masyarakat sekeliling.

BERITA BAIK!!! Mulai 13 JamadilAwal 1434H, Pasukan Perisikan Profesional Brigade Zameer Fisabilillah akan memberi KEBENARAN kepada semua insan yang berada di keseluruhan EMPAT page milik sepenuhnya Brigade Zameer Fisabilillah untuk anda semua melakukan “TAG THIS PHOTO (Tag Photo)” dengan menekan butang TAG PHOTO dan tandakan nama rakan-rakan anda seramai yang mungkin. Ini bertujuan untuk menggalakkan SALAM PERINGATAN sentiasa bergema dalam jiwa setiap umat Islam yang memiliki pancaindera rahsia MATA HATI untuk menerima SALAM PERINGATAN dengan penuh usaha. Ingatlah saudara-saudari sekalian, ILMU itu PELITA HIDUP....ILMU perlu DICARI diiringi USAHA yang POSITIF, bukannya ILMU itu datang sendiri tanpa secebis USAHA....

Sejak kewujudan page di bawah pengawasan Brigade Zameer Fisabilillah, terlalu banyak gambar serta maklumat bermanfaat yang telah kami ceritakan kepada anda semua. Kebanyakan gambar itu telah penuh di “TAG” dan ada yang hampir-hampir nak penuh di “TAG”. Anda semua boleh “TAG” kesemua gambar berjumlah lebih 150 keping gambar yang berada di sekitar EMPAT page milik sepenuhnya Brigade Zameer Fisabilillah. INGAT, hanya yang PANTAS BERTINDAK, pasti akan mendapat banyak pahala kerana bertindak menekan butang LIKE, SHARE, COMMENT, TAG THIS PHOTO.

Usaha ini amat penting berbanding mereka yang cuma melihat tanpa bertindak kongsikan SALAM PERINGATAN,
berbanding mereka yang sentiasa buang masa dengan aktiviti lain yang tidak berfaedah,
berbanding mereka yang tidak mendatangkan pahala serta tidak memberi manfaat kepada masyarakat sekeliling umpama masuk telinga kanan keluar telinga kiri.
>>> Pastikan anda TIDAK KETINGGALAN membaca NOTA AKHIR ZAMAN ini, Sila lihat nota ringkas bermanfaat ini, kemudian hayati dengan mata hati anda dan klik butang “LIKE dan SHARE” untuk menyebarkan Salam Peringatan Fisabilillah ini. Maklumkan kepada rakan-rakan anda/saudara mara anda/ustaz anda/ustazah anda/ulamak anda/dan masyarakat sekeliling,Sila Klik Butang LIKE dan SHARE…









Pasukan Perisikan Profesional Brigade Zameer Fisabilillah mampu menyelesaikan masalah yang menyulitkan kehidupan seharian anda…
Kami PROFESIONAL menulis artikel akhir zaman,
Kami PERINTIS mengkaji ILMU pelbagai aspek,
Kami PENCETUS buku berkaitan ILMU AKHIR ZAMAN,
Kami PERANTARA baca 30 juzuk untuk anda/arwah, (DIBUKA untuk TEMPAHAN)
Kami PAKAR mencipta video/website/gambar..(DIBUKA untuk TEMPAHAN)

KINI DIBUKA untuk TEMPAHAN, Perkhidmatan yang kami sediakan adalah MEMBACA 30 JUZUK kemudian pahala itu disedekahkan untuk anda/keluarga/isteri/arwah/datuk/nenek/ibu mertua/bapa mertua/cucu/biras/waris (berdasarkan kemahuan dari pelanggan itu sendiri). Perkhidmatan kedua,ketiga dan keempat ialah kami PAKAR mencipta video/website/gambar atas permintaan pelanggan. Sesuai untuk semua jenis video seperti video perkahwinan,perniagaan,pengiklanan,sambutan hari lahir, reunion, video kenangan, video mengenai semua jenis program dan pelbagai lagi. Maharnya akan dimaklumkan kepada hamba-hamba Allah SWT yang serius sahaja dan ingin segera mendapatkan perkhidmatan dari kami. Sesiapa yang berminat untuk mendapatkan pelbagai perkhidmatan dari kami , kami boleh bantu anda,sila message ke peti mesej fanpage ini atau comment di bawah artikel ini,pihak kami akan balas dalam tempoh 24 jam,Terima Kasih.

Brigade Zameer Fisabilillah kini telah diberi nafas baru, LEBIH GEMPAK, LEBIH IMPAK, LEBIH BERMANFAAT, LEBIH KUAT, LEBIH BERJASA, LEBIH PERKASA, LEBIH KREATIF,LEBIH INOVATIF, LEBIH BERKUALITI, LEBIH BERHATI-HATI, LEBIH PROFESIONAL, LEBIH TERKENAL, LEBIH PAKAR,LEBIH SEGAR, LEBIH banyak ilmu dan insyaALLAH akan dikongsikan bersama serta bakal didedahkan pada tahun 2013 ini. Pastikan anda salah seorang yang tidak terlepas dari mengikuti segala penulisan berita akhir zaman dari Pasukan Perisikan Profesional Brigade Zameer Fisabilillah.TAHNIAH DIUCAPKAN kepada anda semua terutama ahli serius yang telah mengikuti perkembangan terkini kami menerusi akaun rahsia milik Pasukan Perisikan Profesional Brigade Zameer Fisabilillah. Segala pembentangan akan bermula mulai 3.3.2013. Setelah lamanya kami menyepi,kini kami hadir diiringi dengan maklumat ini.Untuk makluman semua, Pasukan Perisikan Profesional Brigade Zameer Fisabilillah masih lagi wujud dan menyebarkan maklumat rahsia luarbiasa setiap hari/minggu/bulan kepada ahli serius Brigade Zameer Fisabilillah menerusi akaun rahsia kedua.


Sekiranya anda menganggap kami cuba menipu anda,teruskanlah menanti disini dan biarkanlah masa berlalu pergi.Anda akan merasai kelainannya dan anggapan anda itu 100% meleset sama sekali kerana apa yang kami katakan kini bukannya satu penipuan dan omong kosong.Anda juga akan rasa terkejut apabila mendapat tahu bahawa ilmu yang kami sebarkan jauh lebih berharga dari rokok@peralatan mekap anda yang bernilai puluhan ringgit,jauh lebih bernilai dari telefon bimbit milik anda yang bernilai ratusan ringgit,jauh lebih berbeza dari televisyen plasma anda yang bernilai ribuan ringgit,jauh lebih bermanfaat berbanding harga kenderaan anda yang bernilai puluhan ribu ringgit,jauh lebih penting berbanding harga rumah anda yang bernilai ratusan ribu ringgit….Renung-renungkanlah

AMARAN!!!Jangan LIKE page ini sekiranya anda seorang yang malas membaca…http://www.facebook.com/notes/salam-peringatan-fisabilillah/nota-penting-untuk-anda-baca-sebelum-like-page-salam-peringatan-fisabilillah/195500760500626

Kami dedahkan maklumat yang tidak didedahkan di kaca tv anda, maklumat yang tidak disiarkan di dada akhbar anda...Dunia sudah akhir zaman,jangan lepaskan peluang untuk anda mengetahuinya dengan lebih banyak pendedahan yang bakal kami lakukan menerusi akaun rahsia kedua, buku PERTAMA berjaya dilancarkan pada tahun 2010,buku KEDUA berjaya dilancarkan pada tahun 2011,buku KETIGA telah berjaya dilancarkan secara PERCUMA pada pertengahan tahun 2012 dan buku KEEMPAT bakal menjengah ke pasaran dunia tahun 2013.

Kami ceritakan kepada anda satu cerita yang jarang diberitahu oleh guru anda semasa di bangku sekolah,amat jarang diberitahu oleh pensyarah anda semasa di IPT,amat jarang diberitahu oleh ustaz/ustazah yang anda kenali,amat jarang dikaji oleh ulamak di sekeliling anda…..

Berita dari Pasukan Perisikan Brigade Zameer Fisabilillah sentiasa terawal berbanding media massa anda.Berita dan maklumat dari Pasukan Perisikan Brigade Zameer Fisabilillah sentiasa BERKUALITI kerana maklumat yang kami dedahkan, memakan masa 3 tahun lebih baru disiarkan didada akhbar anda. Jika berita yang anda dengar dari kami pada tahun 2011,kemungkinan tahun 2014 baru disiarkan di dada akhbar…Itu pun belum tentu lagi syarikat akhbar anda dapat menyiarkannya kerana kemungkinan bakal tenggelam di telan bumi kesan impak besar yang dinanti-nantikan oleh anda (terutama kepada sesiapa yang tidak mengikut suruhan ALLAH SWT) pada tahun 2011,2012 dan 2013.

Pasukan Perisikan Brigade Zameer Fisabilillah sentiasa memberi sepenuh komitmen kepada insan yang rajin membaca dan insan yang komited menjadi ahli serius Brigade Zameer Fisabilillah untuk melayakkan insan tersebut memasuki akaun rahsia kedua milik penuh Brigade Zameer Fisabilillah serta tidak ketinggalan mengikuti pendedahan maklumat kami.

Sudah bersiapsediakah anda untuk menerima kenyataan bahawa teknologi ciptaan agen dajjal SEMAKIN TIBA KE PENGAKHIRANNYA?Kawasan sekitar negara Amerika Syarikat,India,Kanada,Iceland,Pakistan,Scotland,Philadelphia dan negara lain kini dilanda hujan lebat dan banjir yang teruk.Gunung Berapi Katla di Iceland hanya menanti masa sahaja untuk meletus setelah 93 tahun mendiamkan diri dan kali terakhir meletus pada tahun 1918. 
Pada 12.7.2011,kita sekali lagi dikejutkan dengan gempa bumi 3.7 magnitud menggegarkan Kinabatangan,Sabah jam 10.28pagi. Kata-kata Brigade Zameer Fisabilillah 2 hari lalu tanpa di duga terbukti kini.Kami sekali lagi berjaya menangkis hujahan golongan munafik di luar sana yg berkata ‘TANAH NUSANTARA KONONNYA SELAMAT’. Bagi kami,MEREKA ITU CUBA MEMBAWA AJARAN SESAT KEPADA ANDA SEMUA.Selamatkan diri anda semua dari terpengaruh dengan idealogi mereka!ALLAHUAKBAR

Biarkan orang lain dalam kegelapan,terpesona atau cemas melihat sesuatu kejadian berlaku,bagi orang yang bijaksana hanya diterima dengan senyuman kerana dengan ilmunya dia mengetahui bahawa hal yang bakal berlaku pasti tetap akan berlaku dengan kekuasaanNYA.

Adakah anda semua ternanti-nanti pendedahan maklumat dari kami pada hari yang seterusnya?ATAU anda sekadar membaca kemudian umpama masuk telinga kanan keluar telinga kiri?Perlu diingatkan kepada semua,kebanyakan maklumat rahsia tidak kami dedahkan secara umum&maklumat tersebut kami abadikan di dalam buku kami dan hanya khas untuk ahli Brigade Zameer Fisabilillah yang serius & ingin membacanya sahaja layak kami berikan.

Masihkah anda semua ingat? Page kami dulu dalam tempoh sebulan pertama sudah mencecah melebihi 10,000 orang LIKE? Sudah tentu jika kami inginkan sedemikian,kami buatkan perkara yg sama seperti pada page ini....TETAPI kami TIDAK MAHU,MALAHAN KAMI TIDAK HAIRAN jika setiap sebulan ada 10,000 orang LIKE..BAGI KAMI,TIADA GUNANYA KUANTITI SEKIRANYA KEHADIRAN ANDA SEMUA DI SINI TIADA KUALITI&ANDA BERSIKAP KURANG AJAR DGN KAMI

Mengapa ANDA malas menyebarkan maklumat kami,menyarankan masyarakat sekeliling anda menjadi ahli Brigade Zameer Fisabilillah&menyarankan mereka membaca isian buku kami? Ingatlah,sekiranya anda tidak menyebarkannya,kami tidak rugi sesuatu pun,TETAPI ANDALAH YANG SEBENARNYA RUGI...SUATU HARI NANTI MEREKA AKAN TAHU JUGA MAKLUMAT KAMI cuma kemungkinan ketika itu mereka sudah terlewat 4 tahun & jauh ketinggalan ke belakang!  

Waktu yang anda semua cuba meminta tanpa anda sedari semakin hampir,paling mengejutkan ialah KAJIAN KAMI SEMAKIN TERBUKTI DAN TIADA SATU PUN KATA-KATA KAMI PALSU.Kami abadikannya di dalam buku dan hanya layak dibaca oleh ahli Brigade Zameer Fisabilillah.Sesiapa yg sudah membacanya,sudah tentu anda mendapat satu pemikiran baru yang amat mustahil difikirkan oleh orang lain. Hanya insan tertentu yang ditakdirkan ALLAH SWT sahaja yang bakal merasai kelainannya setelah menjadi ahli Brigade Zameer Fisabilillah.Ahli diajar apa yang tidak diketahui oleh kebanyakan masyarakat di sekeliling anda KERANA mereka semua sudah dibuai nikmat duniawi dajjal sehingga mereka terlupa tujuan kehidupan mereka sebenar di dunia ini.

Sudah tiba masanya ANDA menyesali kesilapan lalu kemudian segera menjadi ahli Brigade Zameer Fisabilillah.Sudah tiba masanya ulamak&pemimpin sekular duduk bersama kami serta MENGHARGAI MAKLUMAT KAMI SEBELUM TIBA HARI PENYESALAN BAGI MEREKA.Sekiranya mereka masih berdegil,HARI YANG TIDAK MEREKA SANGKA BAKAL MENJELMA TIDAK LAMA LAGI.Sudahkah anda mengajak mereka membaca maklumat kami? Mengapa anda masih melengahkannya?

Lebih banyak video yang kami bekukan daripada muncul di Youtube,layari video tambahan kami di
https://www.facebook.com/pages/Salam-Peringatan-Fisabilillah/187949327922436?sk=app_2392950137

###Salam Peringatan dari Brigade Zameer Fisabilillah###
###Sila klik butang SHARE di bawah untuk share maklumat ini bersama rakan-rakan anda, apalah gunanya jika anda mendapat maklumat bermanfaat ini tetapi anda terlupa untuk menyebarkannya kepada orang ramai###
Artikel ini ditulis khas dengan kerjasama website Brigade Zameer Fisabilillah
Sumber maklumat dan hasil rujukan dari Pasukan Perisikan Profesional Brigade Zameer Fisabilillah
www.salamperingatanfisabilillah.blogspot.com
www.brigadezameerfisabilillah.blogspot.com
www.ilmuakhirzaman.blogspot.com
www.ilmuakhirzaman30juzuk.blogspot.com
###Salam Peringatan dari Brigade Zameer Fisabilillah###

Sila ikuti 4 page milik Pasukan Perisikan Profesional Brigade Zameer Fisabilillah
di Facebook:
https://www.facebook.com/pages/Salam-Peringatan-Fisabilillah/187949327922436
https://www.facebook.com/pages/Ilmu-Akhir-Zaman/242395085770673
https://www.facebook.com/pages/ILMU-AKHIR-ZAMAN-30-Juzuk/403662886396429
https://www.facebook.com/pages/Fisabilillah-Life-4-Islam/317081461672363



Anda ingin mengetahui maklumat Ilmu AKHIR ZAMAN? maklumat yang tidak didedahkan di kaca tv anda, maklumat yang tidak disiarkan di dada akhbar anda? Pengunjungnya makin bertambah,bertambah lagi, makin bertambah, bertambah banyak, bertambah lagi tanpa henti sehinggakan anda merasakan seperti mimpi di dalam mimpi atau "KEHIDUPAN BARU,UNIK dan LUARBIASA" ketika berada di zon Brigade Zameer Fisabilillah …..

MENGAPA makin ramai LIKE page Pasukan Perisikan Profesional Brigade Zameer Fisabilillah??? Ingatkan makin berkurang tetapi makin BERTAMBAHHHHH......
Yang muka-muka baru LIKE page ini, memang serius nak rajin membaca??? “TIPULAH.....”
LIKE sekadar hangat-hangat tahi ayam kan??? “TAK NAK MENGAKU PULAK....”
Bukan juga? jadi memang serius nak rajin membaca??? “BAGUSLAH JIKA SERIUS MEMBACA...TAHNIAH....”

MENGAPA makin bertambah pengunjung yang hadir ke zon Brigade Zameer Fisabilillah??? Bertambah,bertambah lagi, makin bertambah, bertambah banyak, bertambah lagi tanpa henti….. MENGAPA YA? Betulkah serius anda semua yang LIKE di sini memang serius nak mengetahui Ilmu Akhir Zaman atau sekadar nak menggangu ketenteraman puluhan ribu insane yang berada di zon Brigade Zameer Fisabilillah??? AWAS!!! Sekali anda tersilap langkah, Selamanya anda dilarang memasuki zon Brigade Zameer Fisabilillah…

WAHAI ribuan jiwa yang semakin bertambah hari demi hari memasuki zon Brigade Zameer Fisabilillah.
(+107,163 viewers di channel youtube SalamPeringatanBZF http://www.youtube.com/user/SalamPeringatanBZF
+9577 jiwa di page Salam Peringatan Fisabilillah https://www.facebook.com/pages/Salam-Peringatan-Fisabilillah/187949327922436
+ 3966 jiwa di page Ilmu Akhir Zaman https://www.facebook.com/pages/Ilmu-Akhir-Zaman/242395085770673
+575 jiwa di page Fisabilillah Life 4 Islam https://www.facebook.com/pages/Fisabilillah-Life-4-Islam/317081461672363
+PAGE BARU 3.3.2013= 817 jiwa di page Ilmu Akhir Zaman 30 juzuk https://www.facebook.com/pages/ILMU-AKHIR-ZAMAN-30-Juzuk/403662886396429
+ 7535 jiwa di Unit Khas Brigade Zameer Fisabilillah
+ 419 jiwa di Millatfacebook kami iaitu http://mymfb.com/Brigade_Fisabilillah/
+114 JIWA di Twitter kami iaitu https://twitter.com/BZ_Fisabilillah
+ 46,571 jumlah pengunjung hadir ke www.brigadezameerfisabilillah.blogspot.com
+ 28,922 jumlah pengunjung hadir ke www.ilmuakhirzaman.blogspot.com
+ 18,464 jumlah pengunjung hadir ke www.salamperingatanfisabilillah.blogspot.com
+ WEBSITE BARU 3.3.2013= 894 jumlah pengunjung hadir ke www.ilmuakhirzaman30juzuk.blogspot.com)

Memandangkan semakin ramai hadir ke zon Brigade Zameer Fisabilillah, sukacitanya kami ucapkan SELAMAT DATANG ke zon Brigade Zameer Fisabilillah. Sila pastikan anda hadir ke zon ini dengan membaca kesemua nota-nota kami supaya anda tidak ketinggalan zaman terkebelakang jauh KERANA semua yang LIKE "4 page milik Pasukan Perisikan Profesional Brigade Zameer Fisabilillah" sebenarnya terdiri di kalangan insan yang rajin membaca bukannya insan pemalas. AMARAN!!!Jangan LIKE page ini sekiranya anda seorang yang malas membaca…

Semoga anda semua TIDAK MELENGAHKAN MASA MEMBACA SEGALA TULISAN KAMI DARI AWAL HINGGA AKHIR sebelum tibanya hari tanpa teknologi. Ajaklah kesemua ribuan rakan-rakan anda untuk membaca segala artikel kami ini. Kata-kata Brigade Zameer Fisabilillah bahawa teknologi bakal hancur semenjak dahulu lagi,semakin terbukti hari demi hari. Memandangkan Pasukan Perisikan Profesional Brigade Zameer Fisabilillah menerima semakin banyak permohonan yang ingin menjadi ahli serius,sukacitanya kami ingin memaklumkan kepada semua bahawa PENDEDAHAN MAKLUMAT LUARBIASA masih lagi dihantar kepada ahli serius SETIAP HARI menerusi AKAUN RAHSIA walaupun mendapat kecaman dari pelesit zionis laknatullah serta golongan munafik dan pendengki yang suka memburukkan nama Brigade Zameer Fisabilillah di persada dunia . Pasukan Perisikan Brigade Zameer Fisabilillah mendoakan semoga si individu kolot itu berubah dan si individu kolot itu harus menelan hakikat bahawa sebarang usaha untuk memburukkan nama Brigade Zameer Fisabilillah tidak akan berjaya selamanya.SELAMAT DATANG ke zon Brigade Zameer Fisabilillah....AMARAN!!!Jangan LIKE page ini sekiranya anda seorang yang malas membaca…

Kami muncul di alam maya secara sulit di akaun rahsia dengan pelbagai idea yang lebih mencengkam minda, kajian yang lebih terbukti hebat, Kami ceritakan kepada anda satu cerita yang jarang diberitahu oleh guru anda semasa di bangku sekolah,amat jarang diberitahu oleh pensyarah anda semasa di IPT,amat jarang diberitahu oleh ustaz/ustazah yang anda kenali,amat jarang dikaji oleh ulamak di sekeliling anda….. Ketahuilah bahawa segala yang kami paparkan di internet ini HANYALAH sekadar ‘TRAILER’, belum lagi bermula...Jika anda SERIUS ingin mengikuti permulaan ilmu ini,sila pastikan anda mendaftar sebagai ahli serius.Kami dedahkan maklumat yang tidak didedahkan di kaca tv anda, maklumat yang tidak disiarkan di dada akhbar anda...

Jangan berikan ilmu anda kepada orang yang tidak mahu menuntutnya,
Jangan anda tebarkan mutiara kepada orang yang tidak mahu mengambilnya,
dan jangan berikan dagangan anda di hadapan orang yang akan menghancurkannya.

####################################################

Di saat zionis sedang ketagih ilmu melayari website Brigade Zameer Fisabilillah secara senyap-senyap,
Di saat ramai individu sedang memerhati Brigade Zameer Fisabilillah termasuk pengunjung dari luar negara melayari website kami,
Di saat masyarakat dunia di sekeliling tidak sabar ingin mengetahui maklumat yang bakal kami siarkan setiap hari memandangkan maklumat & kajian kami amat mengejutkan masyarakat dunia terutama umat Islam supaya bangun daripada terus berselimut di dunia dajjal,
Di saat website kami menerima kunjungan manusia dari 47 BUAH NEGARA antaranya ialah Malaysia,Amerika Syarikat,Indonesia,Mesir,Singapura,Australia,Brunei,India,Poland,Germany,United Kingdom,Jepun,Taiwan,New Zealand,Korea Selatan,Hong Kong,Russia,Thailand,Trinidad and Tobago,Switzerland,Iceland,United Arab Emirates(UAE),Argentina dan lain-lain.
Di saat pihak JAKIM MALAYSIA sedang sibuk menganalisis maklumat kami sama ada tepat atau palsu,
Di saat pihak JAKIM mula terkifir akan berubah dari makna Jabatan KEMUNDURAN Islam Malaysia kepada Jabatan KEMAJUAN Islam Malaysia setelah membaca artikel-artikel kami,
Di saat anda semua masih melengahkan masa mendaftar keahlian Brigade Zameer Fisabilillah,
Di saat anda semua masih membiarkan saudara-mara dan rakan-rakan anda hanyut di dunia dajjal tanpa mengajak mereka mengikuti maklumat-maklumat berkualiti dari Brigade Zameer Fisabilillah,
Di saat pihak tertentu malas membaca segala tulisan kami di alam maya dan pada buku kami yang tersimpan rapi hanya diberikan kepada ahli yang serius sahaja,
Di saat pihak media sedang sedih dan kecewa kerana terkejut dengan pendedahan yang kami bawakan kepada semua umat Islam satu kesedaran,
Di saat stesen televisyen Malaysia dan seluruh dunia terkejut beruk dengan hasil kajian kami,
Di saat pemimpin anda gelisah dengan paparan tulisan kami,
Di saat ulamak di persekitaran anda sentiasa menanti berita terkini dari kami,
Di saat jiwa-jiwa yang diizinkan ALLAH SWT tidak sabar mendaftar sebagai ahli Brigade Zameer Fisabilillah,
Di saat anda semua masih terkeliru hendak menuju ke jalan kebenaran atau ke jalan kesesatan dunia dajjal,
Di saat artis anda sedang sibuk memesongkan hati anda daripada beribadat kepada ALLAH SWT,
Di saat remaja-remaja di Malaysia semakin rosak akhlak dan kes jenayah semakin meningkat di seluruh dunia,
Di saat Malaysia menjadi penganjur Sidang Kemuncak Lingkungan Pasifik bulan November 2011 tanpa mereka sedari KUASA ALLAH SWT mempercepatkan pergerakan kerak bumi Lingkaran Api Pasifik untuk membinasakan kaum-kaum yang mengingkari perintah ALLAH SWT,
Di saat pihak Astro ingin menaikkan harga yurannya walaupun Astro tahu bahawa Astro tidak dapat mendedahkan berita sehebat Brigade Zameer Fisabilillah,
Di saat anda semua dengki dengan penampilan kami yang berjuang di jalan ALLAH SWT,
Di saat hadir sesetengah pihak yang munafik memerhati tulisan kami yang bakal mengubah diri mereka supaya tidak terus kekal munafik,
DAPATKAH ANDA SEMUA MERASAI AURA POSITIF DARI KAMI???
Di saat jiwa-jiwa yang sentiasa mengikuti perkembangan terkini dan hasil kajian Brigade Zameer Fisabilillah, sama ada anda hadir kerana sifat ingin tahu membuak-buak pada diri anda,sama ada anda hadir atas dasar dengki dengan ilmu yang kami miliki atau sama ada anda hadir kerana ada niat yang tersembunyi,sesungguhnya ALLAH SWT mengetahui apa yang ada di dalam dan diluar hati anda....
Di saat itu jualah Pasukan Perisikan Profesional Brigade Zameer Fisabilillah mengambil keputusan untuk melancarkan buku KEEMPAT yang lebih mencengkam minda!(ANDA INGIN DAPATKANNYA???Sila daftar sebagai ahli serius)

Cukuplah sekadar sini sahaja maklumat yang dapat kami khabarkan kepada anda semua, kami tidak mahu berbicara dengan panjang lebar lagi kerana setiap maklumat yang kami ceritakan kepada anda,sudah tentu mengejutkan anda dari lamunan tidur duniawi.Akhir kata dari kami,persiapkan diri anda dengan bekalan yang mencukupi menuju ke akhirat.
Brigade Zameer Fisabilillah sentiasa hadir setiap waktu memberi peringatan,
Peringatan kami diiringi setiap maklumat penuh debaran dan kejutan,
Lebih ribuan manusia mengenali kami di setiap negeri dari Sabah hingga Kelantan,
Penulisan buku dan perkhidmatan sms dari kami kepada ahli serius satu kelebihan dan kenikmatan,
Disusuli penyerapan ke akaun rahsia kami penerus riwayat sambungan ilmu umpama sebuah jambatan,
Sehingga ada yang mula menyahut salam peringatan kami dan menyebarkannya bahawa kami ayam tambatan,
Maka terhasillah ahli Brigade Zameer Fisabilillah yang berkualiti tersusun dalam satu ikatan,
Ilmu yang tersemat di dada menjadi panduan menentang sebarang anasir kejahatan,
Walaupun musuh kami ada segelintir pendengki hadir bersikap seperti manusia dirasuk syaitan,
Padahal golongan pendengki itu tidaklah ramai pengikut kerana niat mereka salah sukatan,
Komen golongan pendengki itu umpama mewarisi otak budak-budak belum berkhatan,
Atau memang pendengki tidak faham bahasa dan pemalas membaca kerana datang dari hutan?
Bukankah diam itu lebih baik daripada bersikap kurang ajar menentang salam peringatan???
Renung-renungkanlah!!!

>>> T.A.H.U.K.A.H ANDA? Pasukan Perisikan Brigade Zameer Fisabilillah berjaya membuatkan zionis kini terpaksa berfikir 1001kali sama ada zionis ingin mendelete segala page milik penuh Brigade Zameer Fisabilillah pada tahun 2013 ini atau membiarkan sahaja. Semenjak tahun 2010 lagi, page kami di delete zionis kerana dianggap membawa KAJIAN BODOH. Kini sudah tahun 2013, zionis terpaksa tunduk malu terdiam seribu bahasa tatkala pelbagai maklumat yang kami bentangkan pada tahun 2010 itu,semakin menjadi kenyataan bermula tahun 2011 sehingga kini. Paling mendebarkan jiwa anda semua ialah kajian kami semakin terbukti dan TIADA SATU PUN KATA-KATA KAMI PALSU. Seandainya zionis bertindak kolot dengan mendelete segala page Brigade Zameer Fisabilillah sudah tentu mengakibatkan diri mereka sendiri rugi kerana tidak dapat membaca maklumat harian Brigade Zameer Fisabilillah pada masa akan datang yang semakin mencengkam minda dan semakin terbukti pada tahun ini. Pasukan Perisikan Brigade Zameer Fisabilillah tidak lagi hairan sekiranya page kami di delete kerana kami telah berpengalaman lebih 3 tahun dan lebih 3 page kami telah di delete zionis. Pasukan Perisikan Brigade Zameer Fisabilillah sememangnya telah membuat pelbagai persediaan dan strategi tercanggih seandainya page kami di delete oleh zionis dan kafir laknatullah. Buktinya semakin realiti tatkala page kami di delete zionis namun zionis masih tidak dapat delete akaun rahsia pertama dan akaun rahsia kedua kami sehingga kini (memandangkan mereka tidak tahu,mereka tidak layak memasuki akaun rahsia dan mereka bukanlah di kalangan bakal ahli serius yang kami cari). Maka para ahli serius Brigade Zameer Fisabilillah tidak perlulah terlalu khuatir sangat seandainya page "Salam Peringatan Fisabilillah", "Ilmu Akhir Zaman", “Ilmu Akhir Zaman 30 Juzuk” dan “Fisabilillah Life 4 Islam” di delete zionis laknatullah kerana walau page ini di delete, kita masih boleh berinteraksi melalui mesej ke akaun rahsia pertama ,bertanyakan soalan di akaun rahsia ketiga, masih kekal mendapat maklumat terkini dengan pantas. Walaupun sudah 3 page lama kami di delete zionis memandangkan Brigade Zameer Fisabilillah mempunyai pelbagai idea hebat,cetusan minda ke arah kesedaran dan Kami dedahkan maklumat yang tidak didedahkan di kaca tv anda, maklumat yang tidak disiarkan di dada akhbar anda. Namun kami masih kekal wujud berdiri teguh dengan keizinan ALLAH SWT serta kami masih sentiasa hadir memberi peringatan termasuk membantu saudara-saudari memahami isu akhir zaman dengan lebih mendalam menerusi akaun rahsia kedua milik rasmi Brigade Zameer Fisabilillah yang hanya di kalangan ahli serius Brigade Zameer Fisabilillah sahaja yang layak masuk setelah mengesahkan nombor keahlian. Jutaan terima kasih kepada mereka yang sentiasa rajin membaca kesemua tulisan Brigade Zameer Fisabilillah semenjak tahun-tahun lalu sehingga kini. Walaupun pada tahun 2010 page kami telah didelete zionis,namun kami masih berdiri teguh menyebarkan SALAM PERINGATAN dengan keizinan ALLAH SWT. Tentera kafir laknatulllah itu telah delete satu page kami pada oktober 2010,kemudian kami gantikan page baru,namun masih di delete zionis. Kini sudah tiga page kami di delete zionis dan kami bangun bangkit kembali dengan menggandakan page kami sejumlah EMPAT page dan EMPAT website sehingga ke hari ini.....Sekiranya pada tahun 2013 ini,zionis ingin delete kesemua page dan website kami,maka Pasukan Perisikan Brigade Zameer Fisabilillah akan MENINGKATKAN BILANGAN ANGGOTA SERTA MENGGANDAKAN BILANGAN PAGE KAMI DAN WEBSITE DUA KALI GANDA LEBIH BANYAK BERBANDING MASA KINI SEBAGAI PETANDA BAHAWA KAMI TIDAKLAH GENTAR terhadap pasukan zionis itu!ALLAHUAKBAR!!!!!!!!! ALLAHUAKBAR!!!!!!!!! ALLAHUAKBAR!!!!!!!!!



AMARAN!!!Jangan LIKE page ini sekiranya anda seorang yang malas membaca…SILA KLIK DAN BACA

http://www.facebook.com/notes/salam-peringatan-fisabilillah/nota-penting-untuk-anda-baca-sebelum-like-page-salam-peringatan-fisabilillah/195500760500626
http://www.facebook.com/notes/ilmu-akhir-zaman/nasihat-brigade-zameer-fisabilillah-kepada-semua-sebelum-menuntut-ilmu-rahsia/242670269076488 

Group 'Unit Khas Brigade Zameer Fisabilillah' ditubuhkan bertujuan sebagai langkah persediaan kedua sekiranya page asal kami ini di delete oleh Zionis.Anda digalakkan mengajak seramai mungkin rakan-rakan anda menyertai unit khas Brigade Zameer Fisabilillah dan mengikuti maklumat terkini dari kami pada page "Salam Peringatan Fisabilillah" dan "Ilmu Akhir Zaman" setiap hari/minggu/bulan....Sila layari pautan website http://www.facebook.com/groups/121936451231137

PERHATIAN!!!Anda DIGALAKKAN membaca setiap maklumat yang kami berikan SEJAK DULU HINGGA KINI supaya anda lebih mudah memahami,Anda juga TIDAK DIGALAKKAN hadir ke sini jika berniat GALAK sekadar mahu MENGALAK komen jijik mengejar populariti. Buruk padahnya sekiranya anda mengganggu kententeraman insan yang sudah lama menetap di zon Brigade Zameer Fisabilillah.

###Salam Peringatan dari Brigade Zameer Fisabilillah###
###Sila klik butang SHARE di bawah untuk share maklumat ini bersama rakan-rakan anda, apalah gunanya jika anda mendapat maklumat bermanfaat ini tetapi anda terlupa untuk menyebarkannya kepada orang ramai###
##Sila klik butang LIKE pada segala statement,nota,gambar,video,link dari Brigade Zameer Fisabilillah sebagai tanda bahawa anda telah habis melaksanakan tugas membaca dan bukti bahawa anda bukan seorang pemalas##
###ANDA HANYA DIBENARKAN POST LINK ASAL SAHAJA,DENGAN MENGEKALKAN LINK ASAL MILIK KAMI... ANDA HANYA DIBENARKAN KLIK BUTANG SHARE atau LETAKKAN LINK ASAL SUMBER SAHAJA sekiranya ingin mendedahkan maklumat ini.ANDA DILARANG MENGAMBIL MAKLUMAT KAMI DAN MELETAKKAN DI PAGE anda seumpama anda yang mencipta maklumat itu.Ingatlah,malaikat sedang memerhati dan mencatat amalan anda sekiranya anda melanggar syarat kami!###

*Notis Peringatan: Sepanjang anda membaca segala penulisan Brigade Zameer Fisabilillah ini, elakkan diri anda daripada terpengaruh dengan komen-komen dari insan yang dengki terhadap page Salam Peringatan Fisabilillah. Anda dinasihatkan supaya tabahkan hati anda daripada terpengaruh dengan dakwaan jijik segelintir pihak. *

*Berita TERKINI!!!Mengikut kajian yang dijalankan oleh Bahagian Kawalan Pasukan Perisikan BRIGADE ZAMEER FISABILILLAH,dianggarkan hampir 3 orang MERANA akibat kena BLOCK dari page ini setiap hari memandangkan mereka lebih suka kurang ajar BERBANDING BANYAK MEMBACA SEGALA TULISAN KAMI.Adakah anda hadir di sini utk menambahkan statistik itu?Cubalah jika berani..Dalam hanya 1saat,kami akan block anda tanpa anda diduga*

*Pasukan perisikan Brigade Zameer Fisabilillah akan memantau setiap komen demi mengelakkan golongan pendengki dan golongan pemalas hadir ke page ini.Anda semua tidak perlulah risau kerana kadangkala kami akan biarkan golongan pendengki komen jijik di page kami.Kemudian selepas 24 jam kami akan block golongan pendengki itu.Sila pastikan diri anda tidak terpengaruh dengan ajaran sesat yang disebarkan oleh golongan pendengki itu.Kebiasaannya,page kami ini akan dipantau oleh Unit Perisikan Brigade Zameer Fisabilillah yang akan serta-merta block golongan pendengki dalam tempoh tidak sampai 24 jam.*

>>> PENGUMUMAN! Segala sesi soal jawab hanya di akaun rahsia kedua milik rasmi Brigade Zameer Fisabilillah, sila salurkan soalan bernas anda setelah bergelar ahli serius Brigade Zameer Fisabilillah!!!Memandangkan bilangan insan yang LIKE page ini semakin meningkat saban hari, sukacitanya kami ingin memaklumkan kepada anda,sebarang sesi soal jawab boleh disalurkan menerusi mesej ke AKAUN RAHSIA KEDUA milik rasmi Brigade Zameer Fisabilillah.Perlu diingatkan bahawa hanya ahli serius Brigade Zameer Fisabilillah yang telah berjaya memasuki ke akaun tersebut sahaja yang akan kami berikan tumpuan lebih. Bayangkan, page ini dikelolakan oleh Pasukan Perisikan Brigade Zameer Fisabilillah yang mempunyai bilangan seramai lebih 30 orang serta masing-masing sibuk dengan urusan lain dan kadangkala tidak selalu online. Jika difikirkan secara logik akal, sudah tentu kami tidak sempat menjawab soalan yang ditanyakan oleh lebih 9000 jiwa yang like page Salam Peringatan Fisabilillah ini. Maka ada baiknya, kami mewujudkan akaun rahsia kedua & akaun rahsia ketiga yang lebih sistematik,kepada sesiapa yang ingin bertanya soalan, sila pastikan anda telah mengikuti langkah-langkah untuk menjadi ahli serius Brigade Zameer Fisabilillah serta sila beratur mengikut giliran anda sebelum memasuki akaun rahsia kedua kami.SETIAP ORANG BERHAK UNTUK BERTANYA,KAMI SUDI MELUANGKAN MASA MENJAWAB SOALAN ANDA DI AKAUN RAHSIA KEDUA...Kepada insan yang baru hadir & ternganga di sini,anda tidak layak memasuki AKAUN RAHSIA KEDUA kami kerana anda tidak membaca semua nota kami. Semoga anda TIDAK MELENGAHKAN MASA MEMBACA SEGALA TULISAN KAMI DARI AWAL HINGGA AKHIR sebelum tibanya hari tanpa teknologi.Kata-kata Brigade Zameer Fisabilillah bahawa teknologi bakal hancur mulai sekarang semakin terbukti hari demi hari. Anda TIDAK DIGALAKKAN hadir ke sini jika sekadar mahu GALAK komen jijik mengejar populariti!


>>>AMARAN! Pasukan Perisikan Brigade Zameer Fisabilillah sememangnya telah membuat pelbagai persediaan dan strategi tercanggih seandainya page kami di delete oleh zionis dan kafir laknatullah. Buktinya semakin realiti tatkala page kami di delete zionis namun zionis masih tidak dapat delete akaun rahsia kami sehingga kini (memandangkan mereka tidak tahu,mereka tidak layak memasuki akaun rahsia dan mereka bukanlah di kalangan bakal ahli serius yang kami cari). Maka para ahli serius Brigade Zameer Fisabilillah tidak perlulah terlalu khuatir sangat seandainya page "Salam Peringatan Fisabilillah", "Ilmu Akhir Zaman", “Ilmu Akhir Zaman 30 Juzuk” dan “Fisabilillah Life 4 Islam” di delete zionis laknatullah kerana walau page ini di delete, kita masih boleh berinteraksi melalui mesej ke akaun rahsia pertama ,bertanyakan soalan di akaun rahsia ketiga,masih kekal mendapat maklumat terkini dengan pantas. Walaupun sudah 3 page lama kami di delete zionis memandangkan Brigade Zameer Fisabilillah mempunyai pelbagai idea hebat,cetusan minda ke arah kesedaran dan Kami dedahkan maklumat yang tidak didedahkan di kaca tv anda, maklumat yang tidak disiarkan di dada akhbar anda. Namun kami masih kekal wujud berdiri teguh dengan keizinan ALLAH SWT serta kami masih sentiasa hadir memberi peringatan termasuk membantu saudara-saudari memahami isu akhir zaman dengan lebih mendalam menerusi akaun rahsia kedua milik rasmi Brigade Zameer Fisabilillah yang hanya di kalangan ahli serius Brigade Zameer Fisabilillah sahaja yang layak masuk setelah mengesahkan nombor keahlian. Jutaan terima kasih kepada mereka yang sentiasa rajin membaca kesemua tulisan Brigade Zameer Fisabilillah semenjak tahun-tahun lalu sehingga kini.

TAHUKAH ANDA? Pasukan Perisikan Brigade Zameer Fisabilillah berjaya mengesan aktiviti kehadiran zionis di salah satu page kami?Sekiranya anda semua perhatikan sekitar jam 12.00tengah malam hingga 12.30 tengah malam tahun 2012 ,page milik penuh Brigade Zameer Fisabilillah iaitu page ILMU AKHIR ZAMAN hampir di delete dan tidak dapat akses. Pasukan Perisikan Brigade Zameer Fisabilillah tidak lagi hairan sekiranya page kami di delete kerana kami telah berpengalaman lebih 4 tahun dan lebih 3 page kami telah di delete zionis. Pasukan Perisikan Brigade Zameer Fisabilillah sememangnya telah membuat pelbagai persediaan dan strategi tercanggih seandainya page kami di delete oleh zionis dan kafir laknatullah. Buktinya semakin realiti tatkala page kami di delete zionis namun zionis masih tidak dapat delete akaun rahsia kami sehingga kini (memandangkan mereka tidak tahu,mereka tidak layak memasuki akaun rahsia dan mereka bukanlah di kalangan bakal ahli serius yang kami cari). Maka para ahli serius Brigade Zameer Fisabilillah tidak perlulah terlalu khuatir sangat seandainya page "Salam Peringatan Fisabilillah", "Ilmu Akhir Zaman", “Ilmu Akhir Zaman 30 Juzuk” dan “Fisabilillah Life 4 Islam” di delete zionis laknatullah kerana walau page ini di delete, kita masih boleh berinteraksi melalui mesej ke akaun rahsia pertama ,bertanyakan soalan di akaun rahsia ketiga, masih kekal mendapat maklumat terkini dengan pantas. Walaupun sudah 3 page lama kami di delete zionis memandangkan Brigade Zameer Fisabilillah mempunyai pelbagai idea hebat,cetusan minda ke arah kesedaran dan Kami dedahkan maklumat yang tidak didedahkan di kaca tv anda, maklumat yang tidak disiarkan di dada akhbar anda. Namun kami masih kekal wujud berdiri teguh dengan keizinan ALLAH SWT serta kami masih sentiasa hadir memberi peringatan termasuk membantu saudara-saudari memahami isu akhir zaman dengan lebih mendalam menerusi akaun rahsia kedua milik rasmi Brigade Zameer Fisabilillah yang hanya di kalangan ahli serius Brigade Zameer Fisabilillah sahaja yang layak masuk setelah mengesahkan nombor keahlian. Jutaan terima kasih kepada mereka yang sentiasa rajin membaca kesemua tulisan Brigade Zameer Fisabilillah semenjak tahun-tahun lalu sehingga kini. Walaupun pada tahun 2010 page kami telah didelete zionis,namun kami masih berdiri teguh menyebarkan SALAM PERINGATAN dengan keizinan ALLAH SWT. Tentera kafir laknatulllah itu telah delete satu page kami pada oktober 2010,kemudian kami gantikan page baru,namun masih di delete zionis,kami gantikan lagi page baru,namun masih di delete zionis lagi. Kini sudah tiga page kami di delete zionis dan kami bangun bangkit kembali dengan menggandakan page kami sejumlah tiga page dan tiga website sehingga ke hari ini.....Sekiranya pada tahun 2013 ini,zionis ingin delete kesemua page dan website kami,maka Pasukan Perisikan Brigade Zameer Fisabilillah akan MENINGKATKAN BILANGAN ANGGOTA SERTA MENGGANDAKAN BILANGAN PAGE KAMI DAN WEBSITE DUA KALI GANDA LEBIH BANYAK BERBANDING MASA KINI SEBAGAI PETANDA BAHAWA KAMI TIDAKLAH GENTAR terhadap pasukan zionis itu!ALLAHUAKBAR!!!!!!!!! ALLAHUAKBAR!!!!!!!!! ALLAHUAKBAR!!!!!!!!!


Sebuah kisah benar!Sila baca sehingga habis KERANA anda mungkin salah seorang yang turut mengalami PERISTIWA AJAIB ini>>> “Gilakah aper,teknologi agen dajjal sedang menuju ke pengakhirannya kini ?Haishhh....Tak percayalah aku...Menyampah betul aku baca maklumat dari Brigade Zameer Fisabilillah,better aku layan gosip-gosip artis jer,lagi best...”, ujar salah seorang individu yang terkesima serta mengalami SIMPTOM MENGEJUT tatkala memasuki zon Brigade Zameer Fisabilillah. Itulah di antara telahan dan tafsiran kolot masyarakat diluar sana tentang kewujudan Pasukan Perisikan Brigade Zameer Fisabilillah yang mendedahkan maklumat yang tidak didedahkan di kaca tv anda, maklumat yang tidak disiarkan di dada akhbar anda. Brigade Zameer Fisabilillah sentiasa membantu anda semua MEMAHAMI perkara yang sukar difahami oleh masyarakat di sekeliling anda kerana mereka semua sudah terkena suntikan virus yang dibawakan oleh agen dajjal melalui teknologi.Individu yang dulunya membuat tafsiran negatif itu, sedikit demi sedikit mula runsing tatkala bilangan insan yang hadir ketiga-tiga page milik penuh Brigade Zameer Fisabilillah SEMAKIN BERTAMBAH dan BUKANNYA SEMAKIN BERKURANG. Namun,setelah 7 hari individu tersebut sudi meluangkan waktu serius membaca segala maklumat dari Pasukan Perisikan Brigade Zameer Fisabilillah dan memahami makna tersirat,akhirnya segala persoalan yang bermain di kotak pemikiran individu tersebut selama ini mula terjawab setelah dia menyedari betapa ruginya masa kerana suatu ketika dulu individu tersebut malas membaca setiap maklumat dari Brigade Zameer Fisabilillah. Individu tersebut akhirnya mula menyedari SALAM PERINGATAN dari Brigade Zameer Fisabilillah dan terus bertindak agresif dengan terus mendaftar untuk menjadi ahli serius Brigade Zameer Fisabilillah, sekaligus bakal membawa dirinya lebih mengetahui pelbagai maklumat kami di akaun rahsia pertama dan akaun rahsia kedua Brigade Zameer Fisabilillah. Individu tersebut akhirnya terfikir sesuatu lantas berkata, “Memang ada benarnya maklumat dari Brigade Zameer Fisabilillah. Jika pada pada bulan jun 2011 tahun lalu,page Salam Peringatan Fisabilillah ini hanya mendapat 100 pengikut sahaja,tetapi saya agak terkejut apabila melihat pada awal tahun 2012 ini,page Salam Peringatan Fisabilillah semakin ramai yang menyukainya dan meningkat hampir 7000% bilangan yang membaca maklumat Brigade Zameer Fisabilillah. Kadangkala saya terfikir,jika berita dia tipu,sudah tentu ramai tidak suka,kini semakin ramai suka,itulah salah satu petanda yang perlu diterima akal bahawa segala maklumat Brigade Zameer Fisabilillah sentiasa benar dan TIADA SATU PUN KATA-KATA PALSU.” Kami dedahkan maklumat yang tidak didedahkan di kaca tv anda, maklumat yang tidak disiarkan di dada akhbar anda...Dunia sudah akhir zaman,jangan lepaskan peluang untuk anda mengetahuinya dengan lebih banyak pendedahan yang bakal kami lakukan.

PERHATIAN!!!Anda DIGALAKKAN membaca setiap maklumat yang kami berikan SEJAK DULU HINGGA KINI supaya anda lebih mudah memahami,Anda juga TIDAK DIGALAKKAN hadir ke sini jika berniat GALAK sekadar mahu MENGALAK komen jijik mengejar populariti. Buruk padahnya sekiranya anda mengganggu kententeraman insan yang sudah lama menetap di zon Brigade Zameer Fisabilillah.

Tiga Golongan Selepas Membaca NOTA BERMANFAAT Ini
Selepas anda membaca nota ini, anda berhak memilih anda golongan yang mana seperti tertera di bawah.Tiga golongan manusia selepas membaca artikel ini:

1) golongan yang suka share nota ini kepada semua MANUSIA
Sila klik butang share di bawah nota ini. Segala kandungan bermanfaat boleh diambil untuk sebaran umum,simpanan, dan sebagainya.Awas!!!Jangan sesekali kerana anda ingin mengejar populariti sehingga suka copy paste dan letakkannya sebagai nota hasil penulisan anda sedangkan bukannya anda yang menulis dan mengkaji dengan lebih mendalam nota ini.Ingatlah,ALLAH memerhati segala yang anda lakukan dan Allah mengetahui niat tersembunyi anda itu.ANDA HANYA DIBENARKAN POST LINK ASAL SAHAJA,DENGAN MENGEKALKAN LINK ASAL MILIK KAMI... ANDA HANYA DIBENARKAN KLIK BUTANG SHARE atau LETAKKAN LINK ASAL SUMBER SAHAJA sekiranya ingin mendedahkan maklumat ini.ANDA DILARANG MENGAMBIL MAKLUMAT KAMI DAN MELETAKKAN DI PAGE anda seumpama anda yang mencipta maklumat itu.Ingatlah,malaikat sedang memerhati dan mencatat amalan anda sekiranya anda melanggar syarat kami!
Anda umpama tanah. Walaupun hujan hanya turun seketika,anda telah memanfaatkannya sebaik mungkiin. Contohnya, tanah ini akan cepat-cepat mengambil manfaat dari air hujan yang turun sebentar tadi lalu menumbuhkan buah-buahan yang segar untuk kebaikan manusia sejagat.

2) golongan yang suka membantah ayat Al-Quran dan As-Sunnah
Golongan ini suka membantah sesuka hati seolah-olah dia sahaja yang betul. Padahal tanpa dia sedari, kadangkala dia bercakap secara membantah.Ingatlah,perselisihan itu akhirnya akan membawa kecelakaan kepada diri anda sendiri. Apa yang pasti,JANGAN SESEKALI MENOLAK AL-QURAN AS-SUNNAH DALAM KEHIDUPANMU, rajinkanlah dirimu mendekatinya sebelum kamu diiringi ke pusara....JANGAN SESEKALI MENOLAK AL-QURAN DAN AS-SUNNAH DALAM KEHIDUPANMU...(hendak baca huraian lebih lanjut,sila baca sepenuhnya info pada page ini)
 Anda seumpama batu-batuan dan pasir.Walaupun hujan selalu turun, namun tidak ada apa-apa perubahan yang berlaku. Batuan tadi tetap kekal sebagai batuan serta tidak menumbuhkan sesuatu yang bermanafaat seperti buah dan sebagainya.

3)golongan yang masuk telinga kanan,keluar telinga kiri
Golongan ini akan memudaratkan dirinya sendiri tanpa dia sedari. Golongan ini walaupun tidak menentang Dakwah Islamiyyah itu contohnya, namun kehadiran mereka juga seolah-olah tidak dirasai oleh masyarakat, kerana mereka menjadi golongan yang tidak ada sensitiviti dan kesedaran untuk membangunkan ummah dengan wasilah Islam yang syumul.Ingatlah,anda boleh komen setiap statement dan nota kami,asalkan komen anda adalah komen motivasi bukannya komen yang bersifat membantah atau komen yang dikategorikan lari dari topik seperti yang telah berlaku sebelum ini.
Anda di ibaratkan seperti air kolam yang bertakung. Keadaan air ini tetap kekal sebagai air dan tidak membuahkan apa-apa hasil yang lain. Apabila hujan turun, air tadi hanyalah akan bertambah, namun tidak ada apa-apa perubahan yang berlaku.